Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі

Фонарюк О. В. (2015) Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 197–202. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (265kB) | Preview

Анотація

У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 27 Трав 2015 11:54
Оновлення: 27 Трав 2015 12:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17532

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу