Фонарюк, О. В. (2015) Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 197-202. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (265kB) | Перегляд |
Опис
У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 27 Трав 2015 11:54 |
Останні зміни: | 27 Трав 2015 12:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17532 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |