Фонарюк О. В. (2015) Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 197–202. ISSN 2076-6173.
Preview
37.pdf
Завантажити (265kB) | Preview
Анотація
У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Трав 2015 11:54 |
Оновлення: | 27 Трав 2015 12:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17532 |
ДСТУ 8302:2015: | Фонарюк О. В. Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 197–202. |