Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму

Локшина О. І. (2015) Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 38–42. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (266kB) | Preview

Анотація

У статті представлено ідеї зарубіжних педагогів щодо сутнісних характеристик курикулуму, зокрема, його типів та рівнів, серед яких розрізняють: ідеальний, офіційний, сприйнятий, тестований, курикулум у форматі індивідуального навчального досвіду учнів. Розкрито поняття ''прихований курикулум''. Зроблено висновок, що важливим в умовах поширення курикулярних ідей в Україні є віднайдення оптимальних варіантів кореляції курикулуму з національними підходами до структурування змісту освіти та організації навчального процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: курикулум, зміст освіти, Україна, типи курикулуму
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Черв 2015 08:51
Оновлення: 02 Черв 2015 08:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17589

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу