Локшина, О. І.
(2015)
Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
с. 38-42.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено ідеї зарубіжних педагогів щодо сутнісних характеристик курикулуму, зокрема, його типів та рівнів, серед яких розрізняють: ідеальний, офіційний, сприйнятий, тестований, курикулум у форматі індивідуального навчального досвіду учнів. Розкрито поняття ''прихований курикулум''. Зроблено висновок, що важливим в умовах поширення курикулярних ідей в Україні є віднайдення оптимальних варіантів кореляції курикулуму з національними підходами до структурування змісту освіти та організації навчального процесу.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |