Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст.

Пироженко Л. В. (2015) Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 50–53. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (247kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано досвід диференціації змісту загальної середньої освіти у педагогічній науці і практиці освіти у кінці 70-х рр. ХХ століття. Розкрито підходи до організації факультативів, вимоги до відбору і структурування їх змісту, вибору методів і форм їх проведення. Виявлено, що незважаючи на певні недоліки та прорахунки у досліджуваний період завдяки факультативним заняттям були створені реальні передумови для більш динамічного і продуктивного розвитку інтересів і нахилів учнів, диференційованого підходу до формування їх творчих здібностей. Вони сприяли поглибленню знань учнів з окремих предметів, вдосконаленню практичних умінь та навичок, розвитку їх інтересу до тої чи іншої науки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: зміст освіти, диференціація, факультатив
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Черв 2015 08:56
Оновлення: 02 Черв 2015 09:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17591

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу