Концепції інформатизації вищої освіти: вітчизняний і зарубіжний погляди

Атаманчук, Ю. М. (2015) Концепції інформатизації вищої освіти: вітчизняний і зарубіжний погляди. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 59-64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (268kB) | Preview

Abstract

У статті порушено питання інформатизації управління навчально-виховним процесом, висвітлене в педагогічній теорії, оскільки сучасний світовий простір носить інформаційний характер, а поінформованість суб’єктів навчального процесу є необхідністю. Досліджено проблеми інформатизації управління в сучасних умовах глобалізації та інтеграційних суспільних процесів. Подано аналіз вітчизняних і зарубіжних концепцій інформатизації вищої освіти. Розкрито процес, за допомогою якого інформаційні технології дають можливість підвищити ефективність усіх складників управлінської діяльності. Перспектива дослідження полягає у подальшому науковому обґрунтуванні концептуальних засад та розробленні та експериментальній перевірці моделі даної педагогічної системи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформатизація, вищі навчальні заклади, програма інформатизації, інформатизація управління, управління, ІКТ.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Jun 2015 09:04
Last Modified: 02 Jun 2015 09:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17593

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics