Никитюк, Л. В.
(2015)
Практика природничої освіти в українських гімназіях другої половини ХІХ століття.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
с. 120-122.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розкрито питання історії та досвіду організації природничої освіти в українській школі другої половини XIХ століття. З’ясовано, що в шкільній практиці переважали діалектичний і природничо-історичний підходи. Було поширено такі форми навчання: діалектичного викладу на уроці, спостереження учнями процесів природи. З-поміж методів навчання поширеними були наукова та історична розповідь, пояснення, читання цікавих оповідань, ілюстрування прочитаного чи побаченого схемами, таблицями, демонстрування натуральних об’єктів природи.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |