Практика природничої освіти в українських гімназіях другої половини ХІХ століття

Никитюк Л. В. (2015) Практика природничої освіти в українських гімназіях другої половини ХІХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 120–122. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (234kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито питання історії та досвіду організації природничої освіти в українській школі другої половини XIХ століття. З’ясовано, що в шкільній практиці переважали діалектичний і природничо-історичний підходи. Було поширено такі форми навчання: діалектичного викладу на уроці, спостереження учнями процесів природи. З-поміж методів навчання поширеними були наукова та історична розповідь, пояснення, читання цікавих оповідань, ілюстрування прочитаного чи побаченого схемами, таблицями, демонстрування натуральних об’єктів природи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: природознавство, метод, форма, природнича освіта, довкілля, природні явища
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2015 06:31
Оновлення: 04 Черв 2015 06:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17612

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу