Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом

Ситняківська С. М. (2015) Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 134–138. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (263kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати опитування студентів напряму підготовки/спеціальності "Соціальна педагогіка" щодо викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Було визначено рівень обізнаності студентів щодо поняття "білінгвальне навчання", з’ясовано ступінь мотивації студентів до вивчення фахових дисциплін білінгвальним способом, а також сформульовано висновок про доцільність викладання фахових дисциплін на старших курсах білінгвально.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: білінгвальне навчання, мотиваційні чинники, фахова підготовка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2015 06:43
Оновлення: 04 Черв 2015 06:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17615

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу