Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом

Ситняківська, С. М. (2015) Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 134-138. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (263kB) | Preview

Abstract

У статті представлено результати опитування студентів напряму підготовки/спеціальності "Соціальна педагогіка" щодо викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Було визначено рівень обізнаності студентів щодо поняття "білінгвальне навчання", з’ясовано ступінь мотивації студентів до вивчення фахових дисциплін білінгвальним способом, а також сформульовано висновок про доцільність викладання фахових дисциплін на старших курсах білінгвально.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: білінгвальне навчання, мотиваційні чинники, фахова підготовка
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2015 06:43
Last Modified: 04 Jun 2015 06:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17615

Actions (login required)

View Item View Item