Зембицька, М. В.
(2015)
Концептуальні підходи до здійснення наставництва молодих учителів у США.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
с. 179-185.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розкрито особливості реалізації програм наставництва молодих учителів у США, виокремлено та охарактеризовано основні підходи до здійснення педагогічного наставництва у США. З’ясовано, що існування різних підходів до розробки й реалізації програм наставництва вчителів-початківців у США є наслідком гетерогенності системи професійної підготовки вчителів, їх ліцензування та сертифікації, а також широкої автономії шкільних округів, що встановлюють правила і висувають власні вимоги до кандидатів на посаду вчителя. Висвітлено прогресивні ідеї американського досвіду реалізації програм педагогічного наставництва з урахуванням контекстуальних факторів, реальних потреб їх учасників та конкретного навчально-виховного закладу. Обґрунтовано доцільність імплементації у вітчизняну практику наставництва рефлексивного, мотиваційного й андрагогічного підходів, а також здійснення наставництва у формі діалогічної суб’єкт-суб’єктної взаємодії .
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
наставництво, молодий учитель, наставник, підопічний, концептуальний підхід, період входження у професію, програма підтримки молодих учителів, професійне становлення |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
04 Черв 2015 07:46 |
Останні зміни: |
04 Черв 2015 07:53 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17631 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |