Концептуальні підходи до здійснення наставництва молодих учителів у США

Зембицька М. В. (2015) Концептуальні підходи до здійснення наставництва молодих учителів у США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 179–185. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (283kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито особливості реалізації програм наставництва молодих учителів у США, виокремлено та охарактеризовано основні підходи до здійснення педагогічного наставництва у США. З’ясовано, що існування різних підходів до розробки й реалізації програм наставництва вчителів-початківців у США є наслідком гетерогенності системи професійної підготовки вчителів, їх ліцензування та сертифікації, а також широкої автономії шкільних округів, що встановлюють правила і висувають власні вимоги до кандидатів на посаду вчителя. Висвітлено прогресивні ідеї американського досвіду реалізації програм педагогічного наставництва з урахуванням контекстуальних факторів, реальних потреб їх учасників та конкретного навчально-виховного закладу. Обґрунтовано доцільність імплементації у вітчизняну практику наставництва рефлексивного, мотиваційного й андрагогічного підходів, а також здійснення наставництва у формі діалогічної суб’єкт-суб’єктної взаємодії .

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: наставництво, молодий учитель, наставник, підопічний, концептуальний підхід, період входження у професію, програма підтримки молодих учителів, професійне становлення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2015 07:46
Оновлення: 04 Черв 2015 07:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17631

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу