Єрастова-Михалусь, І. Б.
(2015)
Педагогічна проблема формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
с. 186-189.
ISSN 2076-6173
Опис
Розглянуто основні світові тенденції та підходи до формування міжкультурної толерантності, педагогічні принципи, що дозволяють досягнути поставленої мети; проаналізовано сучасний стан науково-педагогічних досліджень щодо розвитку у магістрантів міжкультурної толерантності; зазначено основні вимоги щодо освітньо-кваліфікаційного рівня ''Магістр з економіки''; запропоновано оптимальні шляхи формування міжкультурної толерантності у майбутніх магістрів з економіки
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
міжкультурна толерантність, магістерська підготовка, магістр з економіки, міждисциплінарний підхід, цілісний педагогічний процес, педагогічний принцип |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
04 Черв 2015 07:52 |
Останні зміни: |
04 Черв 2015 07:58 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17633 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |