Бреславський, В. О.
(2015)
Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
pp. 264-271.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті з’ясовано, що якість послуг зв'язку є тим фактором, який впливає на рівень конкурентоспроможності серед операторів зв'язку. Єдині показники якості надання послуг зв’язку будуть використовуватися як операторами зв’язку, так й представниками офіційної влади, фізичними та юридичними особами. Варто розробити систему показників якості послуг з урахуванням світових стандартів та досвіду міжнародних організацій, проте, передусім, варто опиратись на нормативну базу діючого законодавства. У статті наведено нормативні документи та міжнародні стандарти, які використовуються в основі створення високоякісної та гнучкої системи перевірки якості послуг системи стільникового зв’язку.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
методики, QoS, стандарти якості, обладнання, стільниковий зв’язок, Best Effort Service,
Stabilock, JDSU Cell Advisor JD745A, Agilent E6601A. |
Subjects: |
Q Science > Q Science (General) |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
08 Jun 2015 07:41 |
Last Modified: |
08 Jun 2015 07:48 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17702 |
Actions (login required)
 |
View Item |