Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти

Чупріна О. В. (2015) Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. С. 143–146.

[img]
Preview
Текст
Download (249kB) | Preview

Анотація

Важливим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. З огляду на значущість цього завдання у Державному стандарті початкової загальної освіти та навчальній програмі з української мови для 1 – 4 класів визначено основною змістовою лінією – мовленнєву, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів, їхнє вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання, впливу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: аудіювання,мовленнєва діяльність, спілкування, пізнання.
Класифікатор: P Мова та література > PA Класична філологія
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 08 Черв 2015 22:54
Оновлення: 08 Черв 2015 22:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17711

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу