Реклама як різновид дискурсивного феномену

Малинівська, О. А. (2015) Реклама як різновид дискурсивного феномену. Всеукраїнська наукова конференція пам’яті доктора філологічних наук, професора Д.І.Квеселевича «Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблем перекладу».

[img]
Перегляд
Text
Download (765kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 10 Черв 2015 15:19
Останні зміни: 10 Черв 2015 15:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17772

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу