Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах

Коновальчук І. І. (2015) Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання актуальної наукової проблеми реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики нововведень у системі загальної середньої освіти; обґрунтовано методологічний базис дослідження, який включає загальнонауковий, міждисциплінарний та конкретно-науковий рівні аналізу проблеми. Сформульовано терміносистему базових понять педагогічної інноватики; виділено основні характеристики готовності загальноосвітніх навчальних закладів до сприйняття і реалізації інновацій; з’ясовано сутність та властивості інноваційної педагогічної системи. Розкрито теоретичні аспекти й порядок проведення експертизи, проектування й моніторингу освітніх інновацій. Обґрунтовано систему розвитку інноваційної компетентності педагогів. Побудовано, експериментально перевірено та впроваджено в практику авторську концептуально-змістову модель і технологію реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інновація, інноваційний процес, інноваційна діяльність, інноваційний навчальний заклад, інноваційна педагогічна система, інноваційний потенціал, проектування, експертиза, моніторинг, технологія реалізації інновацій, інноваційна компетентність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 16 Черв 2015 06:19
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17803

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу