Коновальчук, І. І.
(2015)
Теоретичні та технологічні засади реалізації
інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах.
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.
Опис
У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне
розв’язання актуальної наукової проблеми реалізації інновацій у
загальноосвітніх навчальних закладах.
Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики нововведень у
системі загальної середньої освіти; обґрунтовано методологічний базис
дослідження, який включає загальнонауковий, міждисциплінарний та
конкретно-науковий рівні аналізу проблеми. Сформульовано терміносистему
базових понять педагогічної інноватики; виділено основні характеристики
готовності загальноосвітніх навчальних закладів до сприйняття і реалізації
інновацій; з’ясовано сутність та властивості інноваційної педагогічної системи.
Розкрито теоретичні аспекти й порядок проведення експертизи,
проектування й моніторингу освітніх інновацій. Обґрунтовано систему
розвитку інноваційної компетентності педагогів. Побудовано,
експериментально перевірено та впроваджено в практику авторську
концептуально-змістову модель і технологію реалізації інновацій у
загальноосвітніх навчальних закладах.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
інновація, інноваційний процес, інноваційна діяльність,
інноваційний навчальний заклад, інноваційна педагогічна система,
інноваційний потенціал, проектування, експертиза, моніторинг, технологія
реалізації інновацій, інноваційна компетентність. |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: |
Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
16 Черв 2015 06:19 |
Останні зміни: |
07 Бер 2016 01:03 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17803 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |