Коновальчук І. І. (2015) Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук..
автореферат коновальчук.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне
розв’язання актуальної наукової проблеми реалізації інновацій у
загальноосвітніх навчальних закладах.
Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики нововведень у
системі загальної середньої освіти; обґрунтовано методологічний базис
дослідження, який включає загальнонауковий, міждисциплінарний та
конкретно-науковий рівні аналізу проблеми. Сформульовано терміносистему
базових понять педагогічної інноватики; виділено основні характеристики
готовності загальноосвітніх навчальних закладів до сприйняття і реалізації
інновацій; з’ясовано сутність та властивості інноваційної педагогічної системи.
Розкрито теоретичні аспекти й порядок проведення експертизи,
проектування й моніторингу освітніх інновацій. Обґрунтовано систему
розвитку інноваційної компетентності педагогів. Побудовано,
експериментально перевірено та впроваджено в практику авторську
концептуально-змістову модель і технологію реалізації інновацій у
загальноосвітніх навчальних закладах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інновація, інноваційний процес, інноваційна діяльність, інноваційний навчальний заклад, інноваційна педагогічна система, інноваційний потенціал, проектування, експертиза, моніторинг, технологія реалізації інновацій, інноваційна компетентність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 16 Черв 2015 06:19 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17803 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук. 2015.. |