Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах

Коновальчук, І. І. (2015) Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання актуальної наукової проблеми реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики нововведень у системі загальної середньої освіти; обґрунтовано методологічний базис дослідження, який включає загальнонауковий, міждисциплінарний та конкретно-науковий рівні аналізу проблеми. Сформульовано терміносистему базових понять педагогічної інноватики; виділено основні характеристики готовності загальноосвітніх навчальних закладів до сприйняття і реалізації інновацій; з’ясовано сутність та властивості інноваційної педагогічної системи. Розкрито теоретичні аспекти й порядок проведення експертизи, проектування й моніторингу освітніх інновацій. Обґрунтовано систему розвитку інноваційної компетентності педагогів. Побудовано, експериментально перевірено та впроваджено в практику авторську концептуально-змістову модель і технологію реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновація, інноваційний процес, інноваційна діяльність, інноваційний навчальний заклад, інноваційна педагогічна система, інноваційний потенціал, проектування, експертиза, моніторинг, технологія реалізації інновацій, інноваційна компетентність.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 16 Jun 2015 06:19
Last Modified: 07 Mar 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17803

Actions (login required)

View Item View Item