Коновальчук, І. І.
(2015)
Теоретичні та технологічні засади реалізації
інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах.
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.
Abstract
У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне
розв’язання актуальної наукової проблеми реалізації інновацій у
загальноосвітніх навчальних закладах.
Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики нововведень у
системі загальної середньої освіти; обґрунтовано методологічний базис
дослідження, який включає загальнонауковий, міждисциплінарний та
конкретно-науковий рівні аналізу проблеми. Сформульовано терміносистему
базових понять педагогічної інноватики; виділено основні характеристики
готовності загальноосвітніх навчальних закладів до сприйняття і реалізації
інновацій; з’ясовано сутність та властивості інноваційної педагогічної системи.
Розкрито теоретичні аспекти й порядок проведення експертизи,
проектування й моніторингу освітніх інновацій. Обґрунтовано систему
розвитку інноваційної компетентності педагогів. Побудовано,
експериментально перевірено та впроваджено в практику авторську
концептуально-змістову модель і технологію реалізації інновацій у
загальноосвітніх навчальних закладах.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
інновація, інноваційний процес, інноваційна діяльність,
інноваційний навчальний заклад, інноваційна педагогічна система,
інноваційний потенціал, проектування, експертиза, моніторинг, технологія
реалізації інновацій, інноваційна компетентність. |
Subjects: |
L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: |
Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
16 Jun 2015 06:19 |
Last Modified: |
07 Mar 2016 01:03 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17803 |
Actions (login required)
 |
View Item |