Теоретичні і методичні засади проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи

Ярошинська, О. О. (2015) Теоретичні і методичні засади проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img]
Preview
Text
Download (566kB) | Preview

Abstract

Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретичних і методичних засад проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Простежено онтологію та обґрунтовано сучасний зміст понять «середовище», «освіта», «освітнє середовище», «освітній простір», «освітній простір вищого навчального закладу», «освітнє середовище вищого навчального закладу», «освітнє середовище професійної підготовки майбутніх учителів». Розкрито методологічні основи, складові та алгоритм проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Охарактеризовано структуру освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи та компоненти їх професійної підготовки. Виявлено компоненти, критерії та охарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності, здійснено їх діагностику. Теоретично обґрунтовано модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в проектованому освітньому середовищі. Експериментально підтверджено ефективність розробленої методики проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи та її ресурсного забезпечення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: освітнє середовище, проектування освітнього середовища, методика проектування, професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 16 Jun 2015 07:07
Last Modified: 07 Mar 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17809

Actions (login required)

View Item View Item