Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів

Сидорчук, Н. Г. (2015) Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 26-30. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (268kB) | Перегляд

Опис

У статті подано характеристику компетентнісного підходу як ключової сучасної парадигми удосконалення підготовки професійних кадрів. На основі історико-педагогічного аналізу виділено етапи його інтеграції у освітній простір. У контексті загальної характеристики наголошено на потенціалі компетентнісного підходу як системоутворювального чинника для поєднання мотиваційно-когнітивних та поведінкових компонентів структури особистості, а также формування професійно значущих якостей особистості, що у комплексі забезпечує підвищення рівня соціальної успішності майбутнього фахівця, його конкурентоспроможність на європейському ринку праці, особистісне самовираження, саморозвиток, самореалізацію

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід, парадигма, удосконалення, професійні кадри
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 18 Черв 2015 08:06
Останні зміни: 18 Черв 2015 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17825

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу