Сидорчук, Н. Г.
(2015)
Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80).
с. 26-30.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті подано характеристику компетентнісного підходу як ключової сучасної парадигми удосконалення підготовки професійних кадрів. На основі історико-педагогічного аналізу виділено етапи його інтеграції у освітній простір. У контексті загальної характеристики наголошено на потенціалі компетентнісного підходу як системоутворювального чинника для поєднання мотиваційно-когнітивних та поведінкових компонентів структури особистості, а также формування професійно значущих якостей особистості, що у комплексі забезпечує підвищення рівня соціальної успішності майбутнього фахівця, його конкурентоспроможність на європейському ринку праці, особистісне самовираження, саморозвиток, самореалізацію
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |