Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін

Каленський А. А. (2015) Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). С. 37–40. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (249kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Наскрізна практика передбачає такі види практик: навчальна (ознайомча педагогічна) практика; виробнича (комплексна з фаху) практика; виробнича (науково-педагогічна) практика. При плануванні наскрізної практики необхідно враховувати, що стихійного розвитку умінь з професійно-педагогічної етики не відбувається. Потрібна цілеспрямована підготовка, спеціально організована діяльність для розвитку цих умінь.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно-педагогічна етика, наскрізна практика, уміння, спеціальні дисципліни, педагогічна взаємодія, моральний вибір
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2015 08:24
Оновлення: 18 Черв 2015 08:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17827

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу