Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування

Костюк, В. Б. (2015) Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 84-89. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (284kB) | Preview

Abstract

У статті автор доводить, що використання кейс-технологій на заняттях з іноземної мови сприяє актуалізації спілкування на професійному рівні шляхом залучення студентів у діяльність, яка відображатиме зміст і ситуації майбутньої роботи за фахом. У статті висвітлено педагогічні умови ефективного застосування кейс-технологій у навчанні іноземної мови за професійним спрямуванням; виокремлено процесуальні та змістові педагогічні умови, необхідні для інтеграції кейс-технологій у процес формування іншомовної комунікативної компетентності судноводіїв та схарактеризовано особливості їх реалізації у морських навчальних закладах

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: кейс-технології, педагогічні умови, морський навчальний заклад, іноземна мова, професійно-орієнтоване спілкування, судноводій
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 18 Jun 2015 08:56
Last Modified: 18 Jun 2015 09:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17836

Actions (login required)

View Item View Item