Мосейчук О. М., Фекете Д. Ю. (2015) Концептуальна структура англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). С. 172–176. ISSN 2076-6173
|
Текст
Download (265kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто концептуальну структуру англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма та засоби її актуалізації у відповідному типі дискурсу. Визначено, що значущі для реклами кінофільмів концепти реалізуються не тільки в рамках власне рекламного тексту, а й на рівні так званих рекламних ідентифікаторів. Встановлено функції рекламних ідентифікаторів та їх роль у породженні прагматичного потенціалу трейлеру. Концепти реалізуються, як правило, опосередковано, через інтерпретацію фрагментів дискурсу. Для інтерпретації вербальних та невербальних компонентів дискурсу використано когнітивно-прагматичний аналіз. Визначено ключові концепти та послідовність їх реалізації у концептуальній структурі англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | кінореклама, концепт, трейлер,драма |
Класифікатор: | N Образотворче мистецтво > N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Черв 2015 12:58 |
Оновлення: | 22 Черв 2015 13:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17892 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |