Концептуальна структура англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма

Мосейчук О. М., Фекете Д. Ю. (2015) Концептуальна структура англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). С. 172–176. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (265kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто концептуальну структуру англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма та засоби її актуалізації у відповідному типі дискурсу. Визначено, що значущі для реклами кінофільмів концепти реалізуються не тільки в рамках власне рекламного тексту, а й на рівні так званих рекламних ідентифікаторів. Встановлено функції рекламних ідентифікаторів та їх роль у породженні прагматичного потенціалу трейлеру. Концепти реалізуються, як правило, опосередковано, через інтерпретацію фрагментів дискурсу. Для інтерпретації вербальних та невербальних компонентів дискурсу використано когнітивно-прагматичний аналіз. Визначено ключові концепти та послідовність їх реалізації у концептуальній структурі англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: кінореклама, концепт, трейлер,драма
Класифікатор: N Образотворче мистецтво > N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Черв 2015 12:58
Оновлення: 22 Черв 2015 13:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17892

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу