Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами

Топачевський С. К. (2015) Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). С. 205–210. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (293kB) | Preview

Анотація

Особливості синтаксичної будови англомовних рекламних текстів розглянуто з точки зору їх ролі у реалізації інформаційних тактик у рекламному дискурсі, які є проявом стратегії інформування. Засобами реалізації інформаційних тактик є синтаксичні побудови рівня речення і надфразової єдності, які здатні реалізовувати дві протилежні за суттю тактики – компресії і декомпресії. Функціональний аналіз етикетизованих синтаксичних структур пояснює їх роль у поліпшенні сприйняття рекламних текстів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: етикетизація англомовного рекламного дискурсу, стратегія, тактика, рекламний текст, інформаційна компресія і декомпресія, семантично активні синтаксичні конструкції, паралельні синтаксичні конструкції, сегментовані конструкції
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2015 07:01
Оновлення: 23 Черв 2015 07:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17902

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу