Конвергентна та дивергентна стратегії самопрезентації комунікативної поведінки мовної особистості редактора популярних жіночих журналів

Черниш, О. А. (2015) Конвергентна та дивергентна стратегії самопрезентації комунікативної поведінки мовної особистості редактора популярних жіночих журналів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 285-288. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (326kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено розгляду самопрезентації як основної стратегії комунікативної поведінки мовної особистості головного редактора популярного жіночого журналу. З’ясовано суть самопрезентації як нагальної потреби особистості в самоідентифікації, емоційній персоналізації з метою здійснення опосередкованого та неопосередкованого впливу; розглянуто її особливості та встановлено її значення. Проаналізовано конвергентну та дивергентну стратегії самопрезентації мовної поведінки головних редакторів популярних жіночих журналів

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: конвергентна та дивергентна стратегії, самопрезентація, комунікативна поведінка, мовна особистість редактора
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Черв 2015 11:17
Останні зміни: 23 Черв 2015 11:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17934

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу