Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій

Печко О. М. (2015) Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Кандидатська thesis, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка.

[img]
Preview
Текст
Download (4MB) | Preview

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2015. Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; розглянуто специфіку й особливості професійного мислення вчителя фізичної культури; виокремлено та охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену. Визначено методи і засоби формування професійного мислення вчителів фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки фахівців визначеного профілю. Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено ефективність авторської технології формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний) професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх учителів фізичної культури.

Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Кандидатська)
Ключові слова: професійне мислення, педагогічна ситуація, технологія формування, метод педагогічних ситуацій, навчальний процес, системний аналіз.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Черв 2015 07:11
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17965

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу