Печко, О. М.
(2015)
Формування професійного мислення майбутніх учителів
фізичної культури засобами педагогічних ситуацій.
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Опис
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням
проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної
культури засобами педагогічних ситуацій. Проаналізовано сутність і
взаємозв’язок базових понять дослідження; розглянуто специфіку й особливості
професійного мислення вчителя фізичної культури; виокремлено та
охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену.
Визначено методи і засоби формування професійного мислення вчителів
фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи
використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки
фахівців визначеного профілю.
Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено
ефективність авторської технології формування професійного мислення
майбутніх учителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних
ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у
рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний)
професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне
забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх учителів
фізичної культури.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |