Ко-брендинг у рекламі міст

Білюк, І. Л. (2015) Ко-брендинг у рекламі міст. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. с. 5-9.

[img]
Перегляд
Text
Download (611kB) | Перегляд

Опис

Ко-брендинг як інструмент додаткової реклами міст сприяє їхньому ефективному просуванню в комунікативному середовищі. Використання візуальних елементів у поєднанні з дейктичними знаками, простими синтаксичними конструкціями максимально спрощує процес сприйняття рекламних повідомлень, яким притаманна прагматична поліфункціональність.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Ко-брендинг, реклама міст
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 24 Черв 2015 09:09
Останні зміни: 24 Черв 2015 09:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17971

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу