Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті

Адаменко О. В., Хриков Є. М. (2007) Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). С. 20–23.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (112kB) | Preview

Анотація

Розглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: О.О. Казмірчук
Дата подачі: 11 Лист 2008 11:56
Оновлення: 14 Серп 2015 17:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1805

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу