Суб’єктивна легітимація правових норм як психологічний механізм нормативно-правової регуляції поведінки особистості

Гавриловська, К. П. (2010) Суб’єктивна легітимація правових норм як психологічний механізм нормативно-правової регуляції поведінки особистості. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України (8). pp. 173-182.

[img]
Preview
Text
Download (198kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості функціонування легітимаційного психологічного механізму нормативно-правової регуляції поведінки особистості. У результаті функціонування легітимаційного психологічного механізму формується певний рівень суб'єктивної легітимності правових норм: високий (правовий ригоризм), середній (правовий релятивізм), низький (правовий нігілізм). Встановлено, що правовий релятивізм є характерною рисою масової правової психіки. В статье представлены особенности функционирования легитимационного психологического механизма нормативно-правовой регуляции поведения личности. В результате функционирования легитимационного психологического механизма формируется определенный уровень субъективной легитимности правовых норм: высокий (правовой ригоризм), средний (правовой релятивизм), низкий (правовой нигилизм). Установлено, что правовой релятивизм является характерной чертой массовой правовой психики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Психологічний механізм нормативно-правової регуляції поведінки особистості, суб’єктивна легітимація правових норм держави. Психологический механизм нормативно-правовой регуляции поведения личности, субъективная легитимация правовых норм государства.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Ксенія Гавриловська
Date Deposited: 13 Jul 2015 17:26
Last Modified: 13 Jul 2015 17:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18146

Actions (login required)

View Item View Item