Розвиток маркетингу послуг в умовах євроінтеграції

Коршак Є. (2015) Розвиток маркетингу послуг в умовах євроінтеграції. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 136–138.

[img]
Preview
Текст
Download (287kB) | Preview

Анотація

Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішальних завдання максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг послуг, євроінтеграція, послуга
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 27 Лип 2015 12:05
Оновлення: 27 Лип 2015 12:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18245

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу