Свистун О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 140–142.
|
Текст
Download (302kB) | Preview |
Анотація
Нині переваги людей, мода, канали інформації стрімко змінюються, руйнуючи звичні та зручні прийоми продажів. Але є методи, які дозволяють впливати на покупця, минаючи його свідомість, і викликати пряму мотивацію до покупки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, аромамаркетинг, просування товару |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 05 Серп 2015 07:57 |
Оновлення: | 05 Серп 2015 07:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18309 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |