ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ

Свистун, О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 140-142.

[img]
Перегляд
Text
Download (302kB) | Перегляд

Опис

Нині переваги людей, мода, канали інформації стрімко змінюються, руйнуючи звичні та зручні прийоми продажів. Але є методи, які дозволяють впливати на покупця, минаючи його свідомість, і викликати пряму мотивацію до покупки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, аромамаркетинг, просування товару
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 05 Серп 2015 07:57
Останні зміни: 05 Серп 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18309

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу