ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ

Тищук О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 147–149.

[img]
Preview
Текст
Download (309kB) | Preview

Анотація

Традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, наприклад, розсилка SMS повідомлень, вже значно втратили свою актуальність, отже й ефективність. В наслідок цього, активний розвиток отримують інноваційні напрями мобільного маркетингу такі як, Bluetooth-маркетинг, пряма реклама з використанням технології глобального позиціювання тощо.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Bluetooth-маркетинг, маркетинг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Серп 2015 07:57
Оновлення: 05 Серп 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18311

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу