Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти

Арешонков В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 47–52. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (146kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається в умовах демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб’єкт-суб’єктних відносин на рівні "вчитель" – "учень".

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: В.В. Васильчук
Дата подачі: 11 Лист 2008 09:47
Оновлення: 23 Січ 2018 13:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1841

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу