Теоретичні основи організації комплексного контролю в системі підготовки дзюдоїстів

Яворська Т. Є., Севостьянов Є. О., Андреев А. С. (2015) Теоретичні основи організації комплексного контролю в системі підготовки дзюдоїстів. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи, 2. С. 58–61.

[img]
Preview
Текст
Download (177kB) | Preview

Анотація

Навчально-тренувальний процес є складною динамічною системою, в якій управління – процес її переводу з одного стану в інший шляхом впливу на її змінні. В процесі управління підготовкою спортсмена необхідно здійснювати контроль. Під контролем слід розуміти збір інформації про об’єкт (систему) з метою корекції. Об’єктами контролю у процесі фізичного виховання є: навантаження; стан людини; рівні розвитку сторін спортивної підготовленості (фізичної, тактичної, технічної, психологічної й теоретичної); рівні розвитку фізичних якостей; спеціальне спортивне устаткування тощо. Метою комплексного контролю є оптимізація процесу підготовки та змагальної діяльності спортсменів на основі об’єктивної оцінки різних сторін їх підготовленості та функціональних можливостей найважливіших систем організму. Отже, контроль є процесом, що забезпечує досягнення системою поставленої мети шляхом порівняння фактичного стану системи з бажаним.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: комплексный контроль, показатели, обследования, тесты
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: К.Ю. Пелешок
Дата подачі: 08 Вер 2015 17:42
Оновлення: 08 Вер 2020 17:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18473

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу