Яворська Т. Є., Севостьянов Є. О., Андреев А. С. (2015) Теоретичні основи організації комплексного контролю в системі підготовки дзюдоїстів. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. Т. 2. С. 58–61.
Yavorska_Sev_2015.pdf
Завантажити (177kB) | Preview
Анотація
Навчально-тренувальний процес є складною динамічною системою, в якій управління – процес її переводу з одного стану в інший шляхом впливу на її змінні. В процесі управління підготовкою спортсмена необхідно здійснювати контроль. Під контролем слід розуміти збір інформації про об’єкт (систему) з метою корекції. Об’єктами контролю у процесі фізичного виховання є: навантаження; стан людини; рівні розвитку сторін спортивної підготовленості (фізичної, тактичної, технічної, психологічної й теоретичної); рівні розвитку фізичних якостей; спеціальне спортивне устаткування тощо. Метою комплексного контролю є оптимізація процесу підготовки та змагальної діяльності спортсменів на основі об’єктивної оцінки різних сторін їх підготовленості та функціональних можливостей найважливіших систем організму. Отже, контроль є процесом, що забезпечує досягнення системою поставленої мети шляхом порівняння фактичного стану системи з бажаним.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | комплексный контроль, показатели, обследования, тесты |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | К.Ю. Пелешок |
Дата подачі: | 08 Вер 2015 17:42 |
Оновлення: | 08 Вер 2020 17:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18473 |
ДСТУ 8302:2015: | Яворська Т. Є., Севостьянов Є. О., Андреев А. С. Теоретичні основи організації комплексного контролю в системі підготовки дзюдоїстів. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. 2015. Т. 2. С. 58–61. |