Гончарова, О. А., Коноваленко, Т. В.
(2015)
Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)).
с. 69-73.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто особливості підготовки вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. На
основі аналізу визначень поняття "інноваційна діяльність вчителя", наданих науковцями, запропоновано
авторське визначення цього терміну. Обґрунтовано умови підготовки вчителя до використання
нововведень у процесі професійної діяльності. Презентовано результати допроектного базового
дослідження, проведеного в межах спільного проекту Британської Ради в Україні та Міністерства
освіти і науки України "Шкільний вчитель нового покоління"
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |