Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності

Гончарова, О. А., Коноваленко, Т. В. (2015) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 69-73. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (525kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто особливості підготовки вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. На основі аналізу визначень поняття "інноваційна діяльність вчителя", наданих науковцями, запропоновано авторське визначення цього терміну. Обґрунтовано умови підготовки вчителя до використання нововведень у процесі професійної діяльності. Презентовано результати допроектного базового дослідження, проведеного в межах спільного проекту Британської Ради в Україні та Міністерства освіти і науки України "Шкільний вчитель нового покоління"

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інноваційна діяльність, майбутній учитель, іноземна мова, Британська рада в Україні, педагогічна підготовка
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 07:53
Останні зміни: 23 Вер 2015 08:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18615

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу