Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності

Романишин І. М. (2015) Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 108–114. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (587kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано типові задачі діяльності вчителя іноземних мов у межах навчальної, гностичної, виховної, розвивальної, планувальної, організаційної, контролюючої та діагностичної функцій, зазначених у Галузевому стандарті вищої школи та педагогічній літературі. Дано визначення поняття "контрольно-оцінювальна компетентність учителя ІМ", розкрито її компоненти. Обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутнього вчителя ІМ до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності у закладах освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: підготовка учителя ІМ, функції діяльності учителя, контрольно-оцінювальна компетентність, педагогічні умови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 09:35
Оновлення: 23 Вер 2015 09:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18623

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу