Романишин, І. М.
(2015)
Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)).
с. 108-114.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано типові задачі діяльності вчителя іноземних мов у межах навчальної,
гностичної, виховної, розвивальної, планувальної, організаційної, контролюючої та діагностичної
функцій, зазначених у Галузевому стандарті вищої школи та педагогічній літературі. Дано визначення
поняття "контрольно-оцінювальна компетентність учителя ІМ", розкрито її компоненти.
Обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутнього вчителя ІМ до реалізації
контрольно-оцінювальної компетентності у закладах освіти.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |