Організація навчального процесу в магістратурі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)

Супрун, М. В. (2015) Організація навчального процесу в магістратурі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 115-120. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (573kB) | Preview

Abstract

У століття глобальної інформатизації, яка охопила всі сфери життєдіяльності сучасним освітнім простором, затребуваний викладач здатний досягати соціально-значущих результатів у навчанні, вихованні, розвитку студентів. У сучасному суспільстві затребуваний є педагог-професіонал із високим рівнем розвитку інформаційної культури. У статті розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі студентів магістратури. З’ясовано основні компоненти інформаційної культури як основи професіоналізму викладача ВНЗ. Обґрунтовано та розглянуто показники рівня сформованості інформаційної культури. Подано основні педагогічні умови розвитку інформаційної культури майбутнього викладача. Проаналізовано метод веб-квесту для підготовки викладачів до використання цього методу в майбутній професійній діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформатизація, професіонал, професіоналізм, інформаційна культура, інформаційно- комунікаційні технології
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 09:38
Last Modified: 23 Sep 2015 09:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18624

Actions (login required)

View Item View Item