Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''

Анічкіна, О. В. (2015) Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 129-134. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (662kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто особливості організації лабораторних занять та можливості підвищення якості підготовки майбутніх учителів хімії шляхом вдосконалення практикуму з методики навчання хімії. Визначено систему експериментально-методичних умінь студентів, котрі здобувають кваліфікацію учителя хімії у ВНЗ. Обґрунтовано методичну модель підготовки студентів до проведення всіх видів шкільного хімічного експерименту. Зазначено можливі шляхи модернізації сучасного лабораторного заняття з методики навчання хімії.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: експеримент, демонстраційний дослід, експериментально-методичні вміння студентів, алгоритм підготовки до демонстрації, віртуальна хімічна лабораторія, ігровий метод, задачі-малюнки, техніка хімічного експерименту.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 09:54
Останні зміни: 23 Вер 2015 10:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18627

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу