Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''

Анічкіна О. В. (2015) Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 129–134. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (662kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості організації лабораторних занять та можливості підвищення якості підготовки майбутніх учителів хімії шляхом вдосконалення практикуму з методики навчання хімії. Визначено систему експериментально-методичних умінь студентів, котрі здобувають кваліфікацію учителя хімії у ВНЗ. Обґрунтовано методичну модель підготовки студентів до проведення всіх видів шкільного хімічного експерименту. Зазначено можливі шляхи модернізації сучасного лабораторного заняття з методики навчання хімії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: експеримент, демонстраційний дослід, експериментально-методичні вміння студентів, алгоритм підготовки до демонстрації, віртуальна хімічна лабораторія, ігровий метод, задачі-малюнки, техніка хімічного експерименту.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 09:54
Оновлення: 23 Вер 2015 10:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18627

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу