Модель підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізацій технологій кооперативного навчання

Байда М. В., Місечко О. Є. (2015) Модель підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізацій технологій кооперативного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (579kB) | Preview

Анотація

У статті представлено модель підготовки майбутніх учителів-філологів до використання технологій кооперативного навчання в професійній діяльності. Виділено та проаналізовано основні складові даної моделі, зокрема теоретичний, практичний та результативний блоки, етапи впровадження моделі в навчальний процес, а також окреслено можливості її використання в процесі фахової підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, професійна підгтовка, вчитель-філолог, кооперативне навчання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 10:04
Оновлення: 23 Вер 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18629

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу