Байда М. В., Місечко О. Є. (2015) Модель підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізацій технологій кооперативного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). ISSN 2076-6173.
Preview
29.pdf
Завантажити (579kB) | Preview
Анотація
У статті представлено модель підготовки майбутніх учителів-філологів до використання технологій
кооперативного навчання в професійній діяльності. Виділено та проаналізовано основні складові даної
моделі, зокрема теоретичний, практичний та результативний блоки, етапи впровадження моделі в
навчальний процес, а також окреслено можливості її використання в процесі фахової підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель, професійна підгтовка, вчитель-філолог, кооперативне навчання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 10:04 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 10:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18629 |