Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю

Ліпінська, І. О. (2015) Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 160-164. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (574kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано джерела, які сприяють розвитку професійного світогляду вчителів-філологів подвійних спеціальностей. Автор з’ясовує роль наукової монографії у професійному становленні вчителя-філолога подвійного профілю. Дослідниця виділяє декілька проблем, які розглядаються в монографіях, серед яких підготовка вчителя-філолога та вчителя-філолога подвійного профілю, місце Болонського процесу в сучасній освіті, проблема реформування вищої школи, тенденції та теоретико- методологічний аспект розвитку педагогічної освіти України, зв'язок соціально-економічних перетворень у суспільстві з розвитком освіти та ін.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 10:19
Last Modified: 23 Sep 2015 10:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18633

Actions (login required)

View Item View Item