Інтерактивні технології навчання як спосіб вдосконалення вищої освіти в України

Моісеєва О. В. (2015) Інтерактивні технології навчання як спосіб вдосконалення вищої освіти в України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 165–169. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (634kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено усвідомленню необхідності якісного вдосконалення вищої освіти в Україні. Автором розглянуто поняття інтерактивного навчання, наведено приклади класифікації інтерактивних технологій, необхідних для впровадження у вищі навчальні заклади для якісного покращення освіти, а також наведено одну з найпоширеніших структур інтерактивного заняття. У центрі уваги є той факт, що заняття з використанням інтерактивних технологій навчання дають можливість розвиватись різним за рівнем підготовки студентам.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освіта, інтерактивне навчання, інтерактивні технології, студент, навчальний колектив
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Вер 2015 05:36
Оновлення: 24 Вер 2015 05:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18639

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу