Усата О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (6). С. 407–413.
|
Текст
Download (3MB) | Preview |
Анотація
У статті на основі аналізу наукових підходів, виділено провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу (філософський, психологічний, педагогічний, методичний), що є підґрунтям для розробки експериментальної моделі підготовки майбутніх фахівців з інформатики під час упровадження відповідних технологій навчання
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистісно орієнтовані технології навчання, провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчального процесу |
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 09 Жовт 2015 13:32 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18760 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |