Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання

Усата О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Т. 8, № 6. С. 407–413.

[thumbnail of Усата1_бібл.pdf]
Preview
Текст
Усата1_бібл.pdf

Завантажити (3MB) | Preview

Анотація

У статті на основі аналізу наукових підходів, виділено провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу (філософський, психологічний, педагогічний, методичний), що є підґрунтям для розробки експериментальної моделі підготовки майбутніх фахівців з інформатики під час упровадження відповідних технологій навчання

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтовані технології навчання, провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчального процесу
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 09 Жовт 2015 13:32
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18760
ДСТУ 8302:2015: Усата О. Ю. Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2010. Т. 8, № 6. С. 407–413.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу