Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії

Дєнічєва О. І. (2015) Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (4(48)). С. 59–66.

[img]
Preview
Текст
Download (443kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 29 Жовт 2015 08:08
Оновлення: 29 Жовт 2015 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18981

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу