Закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів шкільного віку

Шаюк А. В., Сергета І. В., Мостова О. П. (2013) Закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів шкільного віку. Biomedical and biosocial anthropology (21). С. 24–28.

[img]
Preview
Текст
Download (180kB) | Preview

Анотація

В ході проведених досліджень визначені закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів сучасної школи, встановлено, що їх використання забезпе- чує появу позитивних зрушень у структурі показників, які відображували особливості астенічного (р<0,01) і депресивного (р<0,01-0,001) станів та роздратованості (р<0,01) серед дівчат і юнаків, а також у структурі характеристик фізичної (р<0,05) і непрямої (р<0,05) агресії серед дівчат та характеристик вербальної агресії (р<0,05) і негативізму (р<0,05) серед юнаків. Ключові слова: учні, шкільний вік, психічна адаптація, нервово-психічні кореляти, психогігієнічна корекція.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 12 Лист 2015 19:35
Оновлення: 12 Лист 2015 19:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19292

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу