Шаюк А. В., Сергета І. В., Мостова О. П. (2013) Закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів шкільного віку. Biomedical and biosocial anthropology. № 21. С. 24–28.
bba_2013_21_7.pdf
Завантажити (180kB) | Preview
Анотація
В ході проведених досліджень визначені закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси
формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів сучасної школи, встановлено, що їх використання забезпе-
чує появу позитивних зрушень у структурі показників, які відображували особливості астенічного (р<0,01) і депресивного
(р<0,01-0,001) станів та роздратованості (р<0,01) серед дівчат і юнаків, а також у структурі характеристик фізичної (р<0,05)
і непрямої (р<0,05) агресії серед дівчат та характеристик вербальної агресії (р<0,05) і негативізму (р<0,05) серед юнаків.
Ключові слова: учні, шкільний вік, психічна адаптація, нервово-психічні кореляти, психогігієнічна корекція.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 12 Лист 2015 19:35 |
Оновлення: | 12 Лист 2015 19:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19292 |
ДСТУ 8302:2015: | Шаюк А. В., Сергета І. В., Мостова О. П. Закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів шкільного віку. Biomedical and biosocial anthropology. 2013. № 21. С. 24–28. |