Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття

Мазяр О. В. (2015) Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). С. 166–173.

[img]
Preview
Текст
Download (646kB) | Preview

Анотація

Історико-психологічний аналіз показав, що в кінці ХІХ – на початку ХХ століття були окреслені основні підходи до проблеми обдарованості. В межах психології індивідуальності вченими здійснено типологізацію обдарованих осіб, визначена роль пізнавальних процесів, встановлено місце особистісних якостей у розвитку здібностей. При дотриманні деяких помилкових положень вченими подекуди достатньо виважено оцінювалась роль спадковості у формуванні обдарованості. Сформульовані концепції обдарованості здебільшого формувалися в межах емпіричного підходу і вирізнялися ґрунтовним аналізом окремих випадків.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: індивідуальність, особистість, обдарованість, спадковість, вольові здібності, пізнавальні процеси.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 17 Груд 2015 13:41
Оновлення: 17 Груд 2015 13:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19562

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу