Мазяр О. В. (2015) Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". Т. 4, № 11. С. 166–173.
мАЗЯР.pdf
Завантажити (646kB) | Preview
Анотація
Історико-психологічний аналіз показав, що в кінці ХІХ – на початку ХХ століття були окреслені основні підходи до проблеми обдарованості. В межах психології індивідуальності вченими здійснено типологізацію обдарованих осіб, визначена роль пізнавальних процесів, встановлено місце особистісних якостей у розвитку здібностей. При дотриманні деяких помилкових положень вченими подекуди достатньо виважено оцінювалась роль спадковості у формуванні обдарованості. Сформульовані концепції обдарованості здебільшого формувалися в межах емпіричного підходу і вирізнялися ґрунтовним аналізом окремих випадків.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | індивідуальність, особистість, обдарованість, спадковість, вольові здібності, пізнавальні процеси. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 17 Груд 2015 13:41 |
Оновлення: | 17 Груд 2015 13:41 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19562 |
ДСТУ 8302:2015: | Мазяр О. В. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". 2015. Т. 4, № 11. С. 166–173. |